søndag den 19. juni 2011

Så er der nye tæpper på vej ;-)

Halløj derude.

Jeg har godt nok ikke været på her i lang lang tid - men... Det er ikke ensbetydende med at jeg ingenting laver ;-))

I mellemtiden er der sket utrolig mange ting i mit liv - heldigvis næsten kun gode ting - og en af dem er, at min kæreste har købt CampLet.
Jubii - vi skal på camping. Mine unger og jeg elsker campinglivet, og hvad næsten endnu bedre er - til de kølige aftener skal man jo bruge et tæppe til at varme sig i ;-)

Jeg har for år tilbage købt 2 "pudeforstykker" til Danmarks Patchworkforenings messe i Odense Congrescenter. De skulle danne midte i tæpperne og farverne på tæpperne blev jo så bestemt efter farverne i midterstykkerne.
Jeg lagde ud med et tæppe til kæresten - guder hvor er han blevet glad for det.
 

Det er syet over Log Cabin, et skønt "mønster" at arbejde med og genialt når man bruger linealerne som er tilrettet til netop den model.

Så er jeg godt igang med tøsens tæppe, mangler kun kanter og bagside, så det skulle gerne blive færdigt på tirsdag, hvor jeg har en fridag.


Det nederste billede er bare et detaljebillede af midterdelen ;-) En sjov og anderledes måde at opbygge et tæppe på. Faktisk har jeg mange broderede billeder fra min elskede og savnede mormor, som glimrende kunne danne midte på projekter af denne slags - måske som vægtæpper?!
Vi skal rejse på mandag d. 27/6 til Italien og da skulle de da gerne begge kunne have deres tæpper med.
Jeg har et stjernetæppe jeg selv kan bruge, indtil mit tæppe bliver færdigt engang. Det ville jo være kanon hvis jeg kunne "falde over" en stofforretning dernede og have bare lidt stof med hjem til at sætte i mit tæppe som en "reminder" på vores første rigtige campingferie sammen.

Derudover strikker jeg stadig på en sweather til kæresten - nå ja, og så har jeg syet en buksedragt som jeg havde på til bryllup Pinselørdag - så lidt bliver det da til - indimellem ;-))

Knuzer og nyd din kreativitet - bare slip den løs og se hvad den kan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar