torsdag den 11. september 2014

Noget af det skønneste...!

Jeg har i dag haft en aldeles pragtfuld dag i skolen. Jeg elsker at gå i skole, men i dag var simpelthen toppen!

Vi havde i samfundsfag en lokalpolitikker inde og fortælle omkring deres overbevisning. Wau! Jeg elsker politik og er da også temmelig godt inde i det, hvilket han fandt ud af, da jeg 2 gange fældede ham, så han overhovedet ikke kunne komme ud af det 😄👍 Det er bare en super herlig følelse, når de slet ikke kan forklare sig ud af deres egne ideologier!!! 

Jeg havde lovet - og givet hånd- til læreren inden timen, at jeg ikke ville være "for hård" overfor politikeren, men jeg havde ikke lovet ikke at fælde selvsamme i hans egne påstande. 

Derud over, er jeg jublende lykkelig for min iPad - det er godt nok den bedste investering jeg længe har gjort. Den er genial til skolebrug, så jeg slipper for at slæbe mig halvt ihjel med diverse bøger, og mapper. 👍😄📚📖✏️

Og så har jeg fået mit studiekort, så nu kan jeg få studierabat 👍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar