lørdag den 8. oktober 2016

Lørdag er også lektiedag 📚📝🔎

Nu har jeg siddet i et par timer med en case til eksamen, og så fortjener jeg et par timers hygge! 
Definér hygge! Hygge er for mig at strikke og høre lydbog! 

Nogen siger at julen nærmer sig, så jeg har julegaver på pindene og derfor kan jeg jo ikke fortælle nærmere om hvad det er!!!!

Jeg har hørt mig igennem alskens lydbøger og den jeg så er gået igang med nu, er "Anarkisten" en biografi om Mogens Glistrup. Jeg har læst "Den hemmelige socialdemokrat" og det meste af biografien om Pia Kjærsgård, og jeg syntes det er interessant at vide noget om de mennesker der sidder i folketinget. Nu er Glistrup godt nok død, men derfor kommer hans navn jo alligevel op i samtaler, og så kan jeg godt lide at vide hvem man egentlig taler om. Sjovt er det jo så, når andre "spidsers" navne dukker op, jeg tænker her på vennen Simon Spies...
Nå, jeg hygger videre! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar