tirsdag den 29. november 2016

Så er julen ved at indfinde sig 🎄🎅🏼🌟

Jeg elsker julen - det ses som regel også tydeligt, og jeg er kendt for min "Nisse-samling"
I år får jeg ikke plads til dem alle... vemodigt - absolut - men for at de ikke skal føle sig overset, har jeg lånt nogle ud! 😄🎅🏼😄

For det første har jeg ikke så meget plads, for det andet mangler jeg stadig en stor reol, som bestemt kan rumme en del af de skønne fyre og for det tredie er her en lille hunde-dame, der ikke kan stå for smagen af diverse!!! 🐾🐾😝

Men det er pragtfuldt at pynte op!

Jeg havde advent stagen klar til 1. Søndag i advent (det er jeg ellers ikke god til) så det første lys brændte lystigt på dagen. 

Og nu til min "store" nyanskaffelse - Juletræet...

Jeg har i flere år ønsket et kunstigt træ - af mange årsager - og nu har jeg købt det. 🎄
Jeg skal jo selv slæbe træet op af trapperne og ned igen når julen er forbi, og det taber alle nålene, og det orker jeg bare ikke! 

Så nu troner et 180 cm træ i min stue og det kan stå HELE december! 


Det er, i min målestok, jo kun et lille træ... Jeg overvejer også stadig et større, men på den anden side er min stue jo ikke særlig stor, så måske det trods alt "kan gå an"
Nu er det her - Velkommen til træet - og velkommen december 🌟🎄🌟


Ingen kommentarer:

Send en kommentar