søndag den 10. juni 2018

Så kommer gaven til Anders og min jakke er også færdig.

Vi havde en skøn fødselsdag, det er det bedste i hele verden for mig, at være sammen med ungerne.
Jeg rejste fredag over til Helene og der var Jennifer allerede. Vi havde en skøn aften 


Strikketøjet blev tilsidelagt, for den stod på hår-nusning igennem hele Pirates of the Carribian <3 

Lørdagen stod på afslapning og hygge sammen, så det blev til flere timers shoppetur - yah… lige mig :-P
Note til mig selv: Når tøserne sige "bare en lille tur i H&M = 1½ time!
Så spiste vi frokost på en lækker cafe i Hvidovre centeret



Jeg fik en Virgin Mohito (ved ikke om det staves sådan) den er uden alkohol. Smagte dejligt friskt, men den blev hurtigt overtaget af Jennifer, for hun kunne ikke lide sin iskaffe, så vi byttede ;-) 

Så blev det søndag og vi satte kursen mod Odense. Det blev en herlig dag, hvor vi heldigvis fik en del tid sammen inden hele svigerfamilien kom, så vi kunne fejre knægten sammen. Når man ser dem så sjældent er det bare herligt og en del mere personligt, når vi kun er os <3


Han fik et badebassin af tøserne, med diverse vandlegetøj til. Det skabte stor jubel hos ham og ikke mindst hos de voksne og snart stod den på vandkamp. :-D

Vi blev og spiste aftensmad og vendte så snuderne mod Sjælland ved 20 tiden. Jennifer er på frisørskolen for tiden, så hun skulle jo heldigvis ikke hjem til øen, for så var dagen blevet trang.
Jeg havde valgt at sige til min studiegruppe at jeg ikke kom mandag, så der var fred på turen retur. Når man ses så sjældent, skal der være tid!

Jeg havde strikket en lille sømandstrøje til knægten og købt en speciallavet bog - personificeret i form af navne og steder. En rigtig god ide. 


Det var en skøn tid at se frem til, en skøn oplevelse og nu er det skønne minder <3 
Rigtig god dag til dig.

P.s. Billeder af jakken kommer senere - den ligger i vaskemaskinen!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar