fredag den 6. juli 2018

Jurassic World og babysitning...

Guder hvor tiden dog løber.. Det er allerede den 6/7 - jeg var til eksamen den 25/6.. Nå ja, tiden kan man ikke bremse, bare sørge for at fylde den med gode oplevelser og DET gør jeg 😉

Det var rigtig hyggeligt at være ude og spise med sypigerne, men næste gang tænker jeg vi skal bestille bord til kl 19... vi bliver alt for hurtigt færdige når vi bestiller til kl 18.. Hvad skal vi så lave? Vi gik en tur for at finde ud af det og endte så på Brazz hvor vi fik en varm kakao/Irsk kaffe ;-) Du må selv gætte hvem af os der drak hvad 😁 Så nærmede klokken sig 21 så vi brød op, men vi skulle lige forbi biffen og se hvornår Jurassic World gik - og det gjorde den - om 8 minutter..
Enden blev at 2 af os gik ind og så den - den er go!

Mandagen stod i eksamens tegnet - det gik fint, jeg fik et 10 tal og da det var i beskæftigelse, et område jeg gerne vil arbejde under, så meget desto bedre!

Det var også min fars fødselsdag, så han skulle jo også fejres og så var den dag gået ❤

Ferien til Finland står jo også snart for døren, så jeg har fået hentet min campingvogn så den kan blive ordnet og pakket. Indrømmer... Der er lidt sommerfugle i maven omkring det at skulle køre de 2000 km hver vej med den bagpå - men guder hvor jeg glæder mig. En sommer med mine forældre UDEN en eller anden belastende mand ved min side, men bare os 3 ❤❤❤pragtfuldt at se frem til.

Men inden da, skal jeg lige runde Odense, for jeg skal være babysitter...

Rigtig god dag til dig 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar