onsdag den 13. marts 2019

I dag er en særlig dag - Livet er PRAGTFULDT

Jeg er LYKKELIG - hvor er det skønt at kunne skrive sådan og mene det fra mit inderste.

Der er så meget kærlighed i mit liv, så meget at give og så meget at få - hver eneste dag er jeg taknemmelig for SÅ mange ting - og jeg husker at nyde dem, prioritere dem og værdsætte dem!

Mit liv, med min kæreste som har samme positive livssyn som jeg, er guld værd. Det er næsten ikke begribeligt at han virkelig fandtes. De mænd jeg indtil videre har kendt i mit liv, har altid haft diverse rettelser til alting - mad, krop, MUSIK, venner, betjening i forretninger sågar!!! Men nu? Her har jeg vundet den store gevinst 💓 vi enes om at se på "udfordringen" ryste på hovedet, grine og sige PYT 😁

Nej jeg har ikke fundet JOBBET endnu, men det er bare fordi det rette ikke har været der endnu - hvem ved, jeg tror på det er der i morgen!

Helene kommer hjem i morgen, for at fejre sin fødselsdag her på øen - JUBBBIIIII 💕det passer også med at hun kan være med når Jennifer får nøglen til hendes nye lejlighed.

Lørdag er der DGI Dansedag i Aakirkeby-hallerne, det må vi ind og se, dans og musik har jo altid været en stor del af vores liv og er det bestemt ikke mindre nu. Helene har købt sig en guitar og min kæreste glæder sig til at have mulighed for at hjælpe hende godt igang. Han underviser jo i forvejen i guitarspil så det er perfekt 💕

Nå det var fremad, nu må vi hellere få med hvad der allerede ER sket 😊


I lørdags var vi på Villa Nova til The Heatmakers, dans og musik - årh en HERLIG aften - og sikke mange mennesker vi kender 😲 ikke nemt at skjule sig i mængden 😉😊


Mandag var vi en tur ved Bethesda med Skor, han ELSKER sandet 😄  men hvorfor den tossede hund skulle gnubbe hovedet i sandet, så han den dag i dag, stadig har sand i ørerne, er mig en GÅDE 😵 nå - PYT - han hyggede sig gevaldigt og det samme gjorde vi 💞

Vi har fået lavet en masse små-justeringer her i det lille hus, og vi nyder vores fælles arbejde, i dag er en særlig dag, for jeg har meldt flytning på Borger.dk, afmeldt mit abb på tv/inernet og hentet stickers til postkassen, set at jeg får en del tilbage i SKAT.  Ja - livet er PRAGTFULDT

Nu ved vi hvorfor vi er SÅ intelligente 😉
💗

Ingen kommentarer:

Send en kommentar