fredag den 5. april 2019

April har ramt os - med op til 16 grader!

Det er simpelthen fantastisk vejr, og guder hvor vi dog nyder det, manden har nemlig ferie - arbejdsferie har det nu mest været, men så har man så meget desto bedre samvittighed senere 😁
Især gården får en omgang, der bliver bare SÅ hyggeligt derude til sommer 💕🌞🌷🌺🍹🍧💞

Mit strikketøj får da også glæde af mig ind imellem... Det går fremad med kjolen. Spændende med en i 50/50% bomuld/akryl.

Og vores sypige-gruppe eksisterer stadig 💟... Pudsigt at tænke på at den startede da vores børn var ganske små og nu er det vores børnebørn vi syer og strikker til.....



Livet viser sig fra sin absolut bedste side - og det bliver åbenbart ved - gud ske lov!
Jennifer er på sit sidste rigtige skoleophold, og tøzen skovler 12 taller ind. Som hun siger - det ér det rette fag for mig, det viser mine karakterer jo! og det må man give tøzen ret i, undtagen hendes morfar... Han bliver ruineret 😁😂

Helene har det godt derovre i Hvidovre, hun nyder sin guitar men er dog ikke kommet så langt som hendes mor på sin Ukulele, jeg har nemlig fået hård hud på finger-tutterne på venstre hånd, så det gør ikke længere ondt at tage akkorderne. Dertil er Helenes fingre endnu ikke kommet, så hun har ondt i fingertutterne når hun spiller.
Helene snyder.. Plaster på finger-tutterne trækker bare smerten i langdrag 😕

Det er stålstrenge hun har på sin guitar og der er nylonstrenge på min Ukulele så de er måske ikke så hårde mod fingrene... og så er der jo heldigvis kun 4 strenge på en Ukulele 😉😍

Ja, jeg har købt en Ukulele, ledte en del tid, hvor jeg lånte mandens Uke, men jeg ville jo gerne have min egen, så sådan blev det. Det er min "Luna" til venstre og mandens "Santana" til højre.
Luna                                    Santana

Jeg ledte længe på nettet. Man kan jo ikke bare gå ind i en forretning her på øen og prøve diverse modeller af Ukuleler, så det kræver et grundigt forarbejde både med hensyn til størrelse og ikke mindst - lyd. Der er faktisk meget forskel i lyden fra de forskellige størrelser/modeller og træsorter de er fremstillet i... Det blev en Luna High Tide Tenor model. Den er SÅ smuk med indlagt Abelone i skæftet som viser en tidevandsbølge der bliver større og større op imod fuldmånen 🎸🎵
Luna High Tide Tenor
Den lille familie i Odens trives også. Anders er blevet så stor at han allerede går i Børnehave.. Hvor i himlens navn er al den tid blevet af????? Nå, det betyder jo at mit liv er indholdsrigt, at dagene flyver afsted - det der udtryk "at få tiden til at gå" kan jeg slet ikke følge... Joh.. men så skal det være at få den til at sætte farten ned altså... Fra at flyve til at gå! Orv, det var smart 😉😁 men...
Tiden løber som altid hurtigt for mig, og Sweden Rock nærmer sig, jeg glæder mig helt vildt og nu hvor vejret er så smukt, trækker det også i mit camping-gen... Jeg vil ud med vognen... Måske i Påsken?

Nå men først skal vi nyde hinanden på Griffen i weekenden. Jeg fik til min fødselsdag et gavekort til en romantisk weekend, med spa besøg, 3 retters middag, overnatning og morgenkomplet og det skal være nu hvor manden har fri i weekenden 💏💕
Skor skal til mormor og morfar, det nyder han som altid
Skor på hans 7 års fødselsdag 28/3-19


Endelig - Kærlighed i allerhøjeste karat 💞
Endnu en frokost i det grønne - Kohullet i Almindingen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar