søndag den 25. december 2011

Electric Quilt 7 i julegave ;-)

Jeg har fået computerprogrammet EQ7 i Julegave af min mand.
Hold da op et avanceret program. Der er en masse hjælp at hente, uanset næsten hvad man vil - heldigvis!

Det er en rigtig tidsrøver, for nu kan jeg jo sidde og kreere mine patchworkprojekter på skærmen (eller tv skærmen!) og der skifte farve, mønstre, str, antal blokke osv.
Jeg skal også have scannet stykker af mit stof ind, så det er de rette stoffer der bliver vist på skærmen.
Det er ganske enkelt et fantastisk program.

Hvis du kender til programmet, eller kender en der gør, og har lyst til at dele erfaringer, vil jeg blive meget glad for din henvendelse! En sparringspartner vil være super!

1 kommentar:

  1. Du skal nok blive glad for programmet, men du har allerede fundet ud af, at det er en tidsrøver. Men det er sjovt.
    Jeg har brugt det nogen år, siden eq5. Der er en Electric Quilt gruppe på yahoo.
    God fornøjelse.
    Laila

    SvarSlet