søndag den 15. april 2012

Min trøje tager form... ;-))

Jeg nyder mine stille stunder med mit strikketøj, sidder ofte med tæppet over mig og strikker.
Sjovt at tænke på, at tidligere (for ca 25 år siden) syntes jeg at retstrikkede modeller var for begyndere og jeg kunne ALRIG finde på at strikke ret-riller, og da slet ikke gå med noget der er strikket sådan!
Nu, er de fleste - langt de fleste - af mine trøjer i retstrik ;-)

Mit strikketøj er min terapi og følger mig overalt - f.eks til DCU Kollund i Påsken som vi tilbragte i vores lille Paradiso teltvogn.
Vi havde en skøn tur, det var naturligvis lidt køligt - ned til 6 frostgrader om natten, men vi holdt fint varmen i vores teltvogn!
Jeg nød dagene i stor stil, især besøget på Sønderborg slot var en enorm oplevelse. Desværre holdt min krop ikke til så meget som min sjæl gerne ville, men vi fik da set lidt over halvdelen, inden jeg gav op! Så har vi noget tilgode ;-)

Så'n for at du kan følge med i, hvor langt min trøje er kommet, kommer her et par billeder.


Her ligger den udbredt på gulvet, den hvide snor er midt bag! Det er sådan en lækker model at strikke og jeg elsker farvespillet.
Her har jeg så foldet forstykkerne ind under, så det er ryggen man ser.
Jeg har jo modellen i forvejen, men denne gang strikker jeg den 2 størrelser større, for er der noget jeg elsker, er det at putte i store trøjer, og så går det altså ikke, at de passer! ;-)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar