søndag den 1. april 2012

Intet nyt, ingenting at fortælle... ;-)

Jeg har ikke skrevet her på et stykke tid, jeg har heller ikke lavet noget at fortælle om!
Jeg strikker på min trøje, det går stille og roligt fremad, og så har jeg strikket et par offwhite strømper til manden ;-) Det duer jo altså ikke at hvis han skal være pænt klædt på, at han har multifarvede strømper på - og få ham til at bruge købe-strømper har altid været svært, men efter han har fået hjemmestrikkede - nærmere umuligt!

I Påsken tager vi på campingtur til Kollund ved grænsen til Tyskland. Vi skal afsted bare manden og jeg, for tøsen skal på spejderlejr! Vi glæder os rigtig meget, men nu må det godt blive lidt varmere i vejret, for vi har altså en teltvogn - ikke en luksuscampingvogn med varme indlagt   ;-))
Jeg håber der er strikke og eller patchwork forretninger i området OG at de har åbent i Påsken....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar