søndag den 18. marts 2012

Strikkeprojekter, pergola og læderetuier til mobiler!

Så gik den uge... min ferieuge... Helt vemodigt at den allerede er brugt...
Nå! Men hvad fik jeg så ud af den?

Jeg har strikket en ryg til en trøje/frakke, den er blevet helt god, men jeg bryder mig ikke om underdelen, så den må kreeres anderledes!


Om aftenen sidder jeg og strikker på min Drops trøje og glæder mig vildt til den bliver færdig... og dog, for den er så dejlig at strikke og hvordan finder jeg igen sådan en dejlig opgave? Jeg kan jo altså ikke blive ved med at strikke mit tæppe større ;-)))))


Manden kom igang med vores pergola som skal op foran huset. Der er jo "nogen" der mener man skal have postkassen ude ved vejen og så har vi måttet tænke kreativt - men det skal nok blive rigtig godt!


Så har vi talt konfirmation, fået købt tøsens kjole og hvor bliver hun smuk den lille ;-)
Sommerferien er også vendt og drejet og i skrivende stund, sidder manden og booker billetter så vi kan komme fra øen til en acceptabel pris.
Vi vil til Tyskland og man skal se sig godt for, for billetterne koster fra 920,- men det er midt i ugen til i weekenderne 2150,- og det er kun den ene vej vi taler om!!!! Så enten koster det på antal feriedage eller også på pengebogen!?! Nå, vi har simpelten ikke råd til at det skal koste på pengebogen, så det er ferien der bliver afkortet i begge ender! Så får vi nogle dage herjemme og vi bor jo altså også på en eftertragtet ferieø, så det er vel okay!

Min store datter blev i torsdags 21 år og hun kom hjem for en kort stund i weekenden. Åh hvor var det skønt at se hende, hun rejste jo ligesåm på skole i Roskilde d.2/2 så det er 5 uger siden....
Endelig kunne jeg aflevere tæppet til hende og hun blev rigtig glad for såvel det, som sine andre gaver!


Manden har langt om længe købt ny mobil, men hans etui som han havde til den "gamle" mobil er så for lille til den nye....
Så måtte jeg jo være kreativ og flækkede så et etui sammen til ham af nogle skindlapper jeg engang har fået af et skindværksted. Det var "farveprøver".
Den blev faktisk ikke helt tosset, så jeg måtte jo lige lave en til mig selv også!
Det var alt for denne gang! Lad kreativiteten blomstre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar