søndag den 11. marts 2012

Skøn weekend med håndarbejde i stor stil.

Lørdagen gik med maskinbroderi og hygge. Jeg broderer ikke selv, men har en veninde der har ikke mindre end 2 store broderimaskiner og kombinationer imellem vores værker er bestemt muligt.

Søndagen stod i kjolesynings tegn.
Vi kender det der med de skønne døtre der har fuld tillid til "at det gør mor bare!"
Sådan er min venindes datter også, og alt går lidt lettere når man er 2, så hun kom her og vi brugte små 6 timer på at forstå, omsætte og nåle, klippe og sy modellen.
Manden var også inddraget
og da modellem endelig var så langt at vi kunne SE helheden, skulle den da foreviges og billede afsendes til den kommende galladronning!

Nej, normalt står vi ikke i møblerne ;-))))

Der har - på DK4 - kørt nogle absolut givende programmer. I dag var det strik fra Fanø.
Det var Christel Seyfarth som i dag viste sine kreationer frem. Mand hvor jeg blev syg efter at vælte mig i garnerne igen....
Ved gennemgang af hendes hjemmeside, fandt jeg ud af at vores helt sprit nye forhandler, som officielt åbnede egen forretning i går, er en af forandlerne! Ups... Jeg tror lige jeg lægger vejen forbi... snarest!

1 kommentar:

  1. Og tusind tak for hjælp til at knække koden. Sjovt, jeg har også lige fundet ud af det med vores nye forhandler. Jeg må også lægge vejen forbi.

    SvarSlet