søndag den 30. december 2012

D. 29/12 2012 mine forældres guldbryllupsdag!

Faktisk havde jeg forventet og glædet mig til, at jeg skulle fejre dem, men som tiden nærmede sig, fortalte de at de ikke ønskede at blive fejret og at de ville tage en mini ferie, så de ikke ville være hjemme på dagen! Hmm... Ja det er jo deres dag, deres valg!

Jeg vidste jo for længe siden, hvilken gave de skulle have og eftersom de ville være bortrejst, tilbragte jeg ele dagen d. 29/12 på at færdiggøre gaven.



Jeg havde forstykket klar, men manglede bagsiden samt al monteringsarbejdet!
XL Byg Fridolf havde det skønneste stof med camping motiver på, det skulle være bagside!
Heldigvis er jeg omstillingsberedt, for jeg skulle bruge 2 meter - og der var 135 cm tilbage!!!! Det kom så til at blive indrammet af en bred blå kant, så nu er tæppet lige så anvendeligt med den ene som den anden side op!
 
Nu er det jo altså en GULDBRYLLUPS GAVE, og teksterne taler for sig selv!

Så Kære mor og far - hjertelig tillykke med Jer, I har stadig mange gode år sammen i vente!
D.29/12 1962.

1 kommentar:

  1. Hold da op - det er superflot og sikke en gave til dine forældre - tillykke med dem og godt nytår til dig.
    vh
    Lisbet

    SvarSlet