mandag den 24. december 2012

Glædelig Jul.

Det er godt nok længe siden jeg har været her på bloggen.... Ikke at jeg ingenting har lavet, jeg har faktisk været særdeles produktiv!
 
Hvad skal det sige???
 
Jeg er startet i virksomhedspraktik i "Strikkestauan" og det er der jo gået en del "kræfter" med.
 
Jeg har strikket bossens cykel
Jeg har strikket 3 juletræer til vinduespynt
Jeg har strikket 3 engle også til vinduespynt
Jeg har strikket en trøje til mig selv til at have på i butikken
 
Jeg har strikket en trøje til manden som han er blevet meget glad for!
 
Jeg har strikket hue og tørklæde til min far i julegave
Jeg har strikket hue og tørklæde samt et par strømper til svigerdatteren i fødselsdagsgave
Jeg har strikket hue og tørklæde ekstra (julegave)
Jeg har strikket en trøje ekstra (julegave)
Jeg har strikket og syet en mobilpung til chefen i julegave 
Jeg har syet 6 kaffedækkeservietter til min mor i julegave
 
Hmm..... Tjah, det er vel egentlig det jeg har nået siden oktober....
 
Herhjemme er der sket en del ;-)
Tøsen (den lille) er flyttet ned i kælderen i et dertil ny-indrettet værelse.
Der skulle bare først en ny dør i, sættes solfanger op, males og købes gulvtæppe ind!
Fordi hun fik det værelse, kunne vi tage det rette soveværelse i huset som vores
OG jeg kunne få mit sy/strikkeværelse.

 
Her er manden igang med at sætte ny nålebremse i min Brother KX350. En model der ikke kan købes reservedele til i Europa, så de kom fra Canada!
Så nu har min symaskine, min elektroniske strikkemaskine samt denne Brother fået hver deres bord i mit værelse. Der er hylder på væggene og rumdeleren står også og bugner med garn og stof, bøger og mapper!


Denne hue så jeg på "Nikolaj" fra "Nak og æd" i tv. Den MÅ jeg eje, så jeg tog billeder fra tv'et og så må jeg udregne mønsteret derfra! Så det må være mit nytårs projekt!
 
 
Så er her vel egentlig kun tilbage at ønske dig og dine
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar