fredag den 25. januar 2013

Hold da op hvor det kører! :)

Min Runa er færdig, lidt løs men helt sikkert en skøn sommertrøje. Overvejer stadig om den mon skal en tur i maskinen, nå vi ser!
Timbo's sweater er også færdig, helt 100% hjemmekomponeret, så den skal nu sendes til tøsen!
Det var sjovt at bare at strikke, for nu er jeg jo bundet til opskrifter når mine modeller pludselig er til frit skue i forretningen, og jeg er altså ikke god til "at gøre som det står" så tro mig, det er en udfordring!!!

Men hvad skal man SÅ strikke????

Jeg har jo Annette Danielsens "Nattergalen" str 4 år, men jeg skal have noget ved siden af.
Det fandt vi i går, og der er en grund til valget - mere end en faktisk, det blev til en Vivian Høxbro filtet tehætte i Dominostrik. Ganske herligt at sidde med, så nu eer jeg dækket ind igen :))

Strikket med mine nye og højt elskede Knit Pro pinde, de er bare så skønne og ideen med kombinations mulighederne, er genial.

1 kommentar:

  1. De`tjør hva`?

    Hvad er alle grundene til valget af tehætten???

    SvarSlet