søndag den 6. januar 2013

Nu er der Runa på pindene.


Det er en utrolig sød model som min veninde forlængst har strikket.
Jeg har jo ikke nogen særlige projekter igang, så det bliver Runa.
Men der er altså fejl i opskriften for str XL, så jeg trævlede pænt op og startede forfra UDEN fejlen! Der er simpelthen byttet om på rækkefølgen i et ret/vrang stykke og så bliver det jo ikke korrekt.
Jeg har "en del" garn på lager, så det var bare at vælge kvalitet og farve, lave strikkeprøven og igang.
Jeg vil strikke videre.
Fortsat god søndag.

3 kommentarer:

  1. Det minder mig om at jeg aldrig har fået taget et billede af den til mit galleri. Det må jeg da få gjort snart. God fornøjelse. Den er snart strikket færdig.

    SvarSlet
  2. Nå... Så forstår jeg bedre at jeg ikke kunne finde den, så jeg kunne linke dertil :)

    SvarSlet
  3. Må straks få det ordnet:)

    SvarSlet