tirsdag den 26. september 2017

Ny køkkenmaskine.

Det var ikke fordi jeg ikke var glad for den anden - Royall 1800, men den fyldte bare lidt rigeligt og den var sort og den var faktisk besværlig med alle de forudindstillede programmer..
Jeg vil gerne selv bestemme hvor lang tid ting skal tage og derfor bryder jeg mig sjældent om pre-pakninger... Så da Coop havde en Kenwood maskine på tilbud (3495,- til 1795,-), var jeg lidt øv over allerede at have en maskine...
Så nævnte min ven at han ville nok købe en køkkenmaskine, men han ville hellere have sådan en som den jeg har... Ja... Så spurgte jeg om han så ikke ville købe den der Kenwood og så kunne vi bytte og jeg betalte så differencen! Så vupti fik mor her maskinen hun gerne ville have!



Jeg har så lige prøvet den i dag - til pandekagedej.. Man skal ikke piske på alt for høj hastighed, så bliver det næsten kun skum og de hænger dårligt sammen! :-) Men den skal jeg nok blive rigtig glad for.

1 kommentar: