lørdag den 15. december 2018

Totalt blæst


Ja det er jeg faktisk. Jeg læser og skriver bacheloropgave til den store guldmedalje - hold da op!!! 
Det er i dag lørdag, jeg har været igang siden kl ca 9 i morges og nu er den 16 og jeg er blæst - så jeg har tilladt mig at stoppe for i dag.
Dejligt med lys i tastaturet 😊
Den skal afleveres på torsdag kl 12, den der Bachelor opgave, og jeg føler faktisk at jeg er okay med. Ret fantastisk faktisk, eftersom jeg jo ikke har givet mig selv de bedste vilkår - at skrive opgaven på den halve tid!!! Til gengæld er jeg målrettet og arbejder hver dag, 6 dage om ugen, fra ca 9,30 til 16 - det batter jo noget trods alt! Jeg har ikke et sekund fortrudt at jeg har brudt ud af gruppen - tværtimod. Okay, jeg scorer jo nok ikke topkarakterer, men det er processen der har været fantastisk god, efter jeg gik for mig selv, og det er for mig det vigtigste!

Nå, hvad er der så ellers sket siden sidst? Lørdag 1/12 var vi i MusikHuzet og hørte Simon Jul og Søren Rislund, en dejlig og sjov aften 💗🍻
Lørdag aften 8/12 var vi i MusikHuzet - igen til en kæresteaften med stemnings musik 💖Det var med Henrik Liep & The Soulworkers, såmænd meget godt, men lige lovlig meget waw-waw lyd på guitaren syntes jeg!

Søndag 9/12 var vi først en tur på torvet til Luciaoptog (som vi kom for sent til) men der var stadig sang omkring juletræet. Så kørte vi til Baltic See Glas til lysfest. Det var smukt men glaskunst udenfor hvad min konto kan klare. Søndag aften var vi i biografen og så "A star is born" med Lady Gaga. Den var til gengæld god - rigtig god! Jeg brugte et gavekort jeg havde fået for lang tid siden af Boxer tv, når jeg skulle ordne noget tv-signal for mor og far, så det var en gratis omgang med både cola og popcorn til os begge 💞

Jeg har da også nået at pynte bare lidt op til jul, selvom jeg nok syntes den fløjter temmelig forbi min snude i år.
Nisser skal der til 

Huset på Bedegadevej udenfor Klemensker, en nødvendighed at se hvert år.

Sypigerne har haft travlt på det sidste. Først en aften med juledekorationer, næste ugen med småkagebagning incl klejner hos Letten, og i onsdags med vanillekranse bagning hos Jill og mig.
Indimellem måtte Jill og jeg bage diverse som vi var kommet til at lave dejen til 😁😂

Super lækre brunekager - de er låst inde!

Letten har styr på det der klejne bagning. Jeg tog mig af vanillekransene. 
Klejner, Finskbrød, Jødekager, Brunekager, Pebernødder og Vanillekranse.
Så meget har jeg ALDRIG bagt før! PS: Der er hængelås på dåsen til venstre!

Jeg har for øvrigt travlt med at lave 13 par strømper til julefrokosten med alle ungerne! Så dagene går med bachelor, aftenerne med strømpestrik og nætterne er helliget kæresten 😘
Strømpeskafterne strikkes i hånden (hyggeligt) og foden på maskine (hurtigt) :-)

Nå ja. Jørgen har fået sit julekort. Det har jeg sådan glædet mig til han skulle modtage, det var jo lidt sjovt at sidde hos Julemanden i august måned i Finland og skrive julekort. Tænk hvis vi slet ikke var sammen til jul 😉 nårh... det var jeg jo ikke i tvivl om, så havde jeg ikke skrevet det 😁😁😁
Frimærke stemplet på nordpolen hos Julemanden!

Jeg er overbevist om at jeg kender de to rensdyr 😊

Nå, jeg må videre, den står på stegeben i dag når manden kommer træt hjem efter en lang arbejdsdag.

2 kommentarer:

  1. Håber du blev færdig �� Og rigtig glædelig jul ����

    SvarSlet