lørdag den 22. juni 2019

En fantastisk mandag - som om den vidste det...

Vi starter dog om søndagen, hvor vi havde tøzen og hendes ven til middag, Jørgen grillede igen en LÆKKER steg!

Det kan du bare det der min skat 💗
Det var rigtig hyggeligt og hurtigt fandt tøzen det Ludo Jørgen fik i fødselsdagsgave af mine forældre - og DET skulle prøves! 😏 Nå, jeg følte mig nu ret sikker på at det nok skulle gå, da det er et "Spørgsmåls ludo" - men jeg blev klogere... Ludo er altså ikke mit spil....😂😁Jørgen til gengæld er en ørn til det 💪😋

Tøzen skulle uheldigvis stille mig spørgsmål, og hun udvalgte omhyggeligt det sværeste 😝
Vi havde en rigtig skøn og sjov aften, tak for den 💞P.S. Tøzen og jeg drak cola!

Så blev det mandag, og den var virkelig særlig fantastisk. Skøn morgen, hvor vi fandt ud af hvad vi ville bruge dagen til, og efter Jørgen havde været en tur hos frisøren (gæt hvem!) kørte vi en tur til Hammerfyret, fordi Jørgen ville vise mig en rigtig flot udsigt deroppefra. 

Se lige - Opalsøen forrest og Hammersøen bagerst 😊
Det var en skøn tur derhen også, dog måtte Jørgen lige bære Skor på et stykke, da der går fritgående får deroppe for tiden, og den ene lille gimmer havde retning mod at nikke Skor en skalle 😱

Dejligt at sidde og nyde solen

Der var en ekstra sø deroppe hvor der var vildt mange haletudser - og jeg mener VILDT MANGE, jeg har aldrig set så mange haletudser på een gang, det var som at se sort sol - i vandet 😮
I himlen kredsede en helikopter, det grinede vi meget af da vi jo var kravlet under hegnet for at se udsigten - den var ikke ude efter os men den var der, så vi måtte jo opføre os ordentligt 😉

Ovenpå sådan en dejlig dag, valgte vi at køre til Sorthat for at se solnedgangen. Vi havde lagt en flaske rosévin på køl, så den kom ud og ned i køletasken sammen med et par glas og så afsted.

En super smuk solnedgang, i det smukkeste selskab 💕

Vi nød bare livet og vores nærvær, alt imens solen dykkede ned i havet og himlen skiftede farver, det var sådan en perfekt afslutning på en aldeles perfekt dag 💗 man skulle tro det var forudbestemt...

Tirsdagen... jaaa... det er jo tøzens fridag, så kl 06:... ringede hun, men min mobil var jo på lydløs, så skrev hun - moar 😭😭😭 hun havde infiltrationer i mellem skulderbladene og kunne næsten ikke trække vejret. Så mor her kørte uden morgenmad, for at massere hendes ryg. Det hjalp heldigvis.
Hun fik vasket hår og loppet mig til at give hendes hår en pink farvebombe...


Så kørte vi i byen for at finde nye sandaler, vi fandt nu ingen, men havde bestemt en dejlig dag sammen. Som jeg husker det fandt tøzen flere andre ting som hun absolut IKKE kunne leve uden 😨😁😂 

Onsdag skulle jeg til jobsamtale på jobcenteret - det gik fint, ligesom det vel egentlig altid gør. Jeg har jo snart været til en del jobsamtaler, og har været tæt på at få de opslåede jobs, men der har lige været en anden der har mere erfaring end jeg - eller noget andet...
Den her samtale var anderledes, jeg følte mig mere hjemme og lagde meget vægt på at jeg vil have det job. Det er bestemt også jobbet jeg VIL have, netop det job der gjorde at jeg for 4,5 år siden startede med at læse til socialrådgiver.

Efter samtalen kørte jeg og hentede Letten, for vi 2 skulle nemlig til Kyllingemoderen og hjælpe til dette års Bornholmer revy - de havde annonceret efter frivillige til at sy scenetæpper.
Det var virkelig en stor oplevelse, og det blev til mange timer - både onsdag og torsdag.

Der skal være rod før det bliver godt - og godt - det bliver det!
Vi syede kostumer, Letten en rundkirke og det blev også til scenetæpper. Sjovt projekt, hvor vi var en del af helheden - TAK for den oplevelse 😃

Torsdag hentede jeg igen Letten og på vej op ad Snorrebakken ringede BRK og fortalte at stillingen er MIN 💗💪💥 - så jeg starter som socialrådgiver på mandag! 
DERFOR er det som om, at i mandags vidste at det blev vores sidste fri-mandag sammen, og den derfor var så helt fantastisk god 💕Jeg har både fået gaver og blomster og nu er jeg bare SÅ klar til mit nye liv. ALT har bare flasket sig - so somewhere in my youth or childhood, I must have done something good 💗💗

Jeg er bare SÅ klar 💗









Ingen kommentarer:

Send en kommentar