tirsdag den 3. marts 2020

En ganske fantastisk mandag

Og hvorfor nu det?
Det skyldes alt muligt.
Jørgen besluttede at bestille den guitar han længe har sparet sammen til - og hvad sker så? De tilbød ham den til 7000, - mindre i pris 😊
På arbejde blev det meldt ud at jeg er tilbudt nyt arbejde, så slut med hemmelighedskræmmeri. Der er kommet flere lykønskninger og jeg glæder mig rigtig meget til at prøve kræfter med det nye arbejdsområde.
Sidst på dagen blev jeg bedt om mit kontonummer af ejerne af en tidligere lejebolig, så jeg kan få mit indskud på 7000,-tilbage. Jeg var inde og skiftede abonnement på mobilen og sparede rigtig mange penge, så jeg valgte at købe ny mobil ved samme lejlighed. Den anden havde været overophedet, så batteriet var ekspanderet. Ikke sundt 🙄
Sidst men bestemt ikke mindst valgte jeg at købe en overlocker for nogle af pengene jeg fik tilbage på lejemålet så den er bestilt hos Fri Bike i Snellemark 😁
Men tænk at få 14.000 kr på en høj hellig mandag. Så må man godt forkæle sig selv. 😊😊

Jeg glæder mig helt vildt til overlocker en kommer hjem, for jeg er i syhumør!

Se det ligger bare her og venter på at blive til 2 smukke kjoler 😊


Det var alt for nu, jeg smutter hen og nyder livet 😄

1 kommentar:

  1. Tillykke med det hele. Glæder mig til at høre mere <3

    SvarSlet