mandag den 2. marts 2020

Endnu en skøn weekend

Fredag måtte jeg lige runde Mobil forretningerne. Havde forventet at skifte abonnement til Telomre da jeg der kan få HBO, Viaplay og en lydbog tjeneste med i samme abonnement og spare 200,-om måneden. Men... Da jeg tager min mobil ud af coveret, har skærmen løftet sig fra bunden i venstre side?!?! Det resulterer i, at jeg ikke kan få simkortet ud...
Så skal abonnementet skiftes, skal mobilen skiftes! Det betyder research!

Jeg har besluttet at jeg "ikke kan leve uden" en overlocker, og modellen skal så bare bestilles i Fri Bike I Snellemark - yes!

Jeg er helt i sy-hopla, så det skal jo udnyttes.

Lørdag var jeg i svømmehallen med far, altid 1 god time, der koster smerter i flere dage, men motion er jo så sundt...
Derefter til Letten til hyggelige timer. I 2 sypiger aner slet ikke hvor meget I betyder for mig. I er altså u-erstattelige, elsker vores tid sammen.

Så hjem til hygge med tøzen der er hjemme på weekend fra frisørskolen og oksesteg til aften med vores 2 mænd når de kom fra job.

Søndag er vores eneste fælles fridag og denne havde jeg fået besked på at jeg ikke måtte love os væk mellem 13 og 15. Det viste sig at Jørgen havde bestilt bord på Ekkodalshuset til fejring af os. Tak for god mad i det skønneste selskab.

Derfra en tur i skoven med kamera.


Det er ikke til at se det, men Skor er faktisk den ældste af os to. Han bliver 8 år d. 28 marts og i menneskeår er det jo 56....
Han er bare verdens skønneste, kærligste og sjoveste lille hundemand.

Nå, jeg må afsted på arbejde. God dag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar