torsdag den 21. maj 2020

Livets lære...

Der er intet klasseværelse, intet skema og vores fag er forskellige, for vi starter på mange forskellige trin.



Jeg fandt lige denne. Den er utrolig sigende med sine mange ringe i sandet. 
Hug din lykke i sten og skriv din ulykke i sandet - og se den så blæst væk med vinden. 
Men for at nå dertil er du nød til at lære hvad det er du skal lære - og har du ikke lært det, så får du en omgang til. 
De omgange trækker ringe i sandet og en dag har du lært det. Ringene er snart så langt fra udgangspunktet, du har lært lidt af hver omgang og så bliver du fri. 
Man lærer mest af modgang siges der - orv mand jeg må være klog :-) 
Men ja, jeg har lært lektien. At jeg skulle igennem 4 ægteskaber inden jeg forstod at jeg skal holde mig fra mænd der kun spiller efter egne regler og ganske uden interesse for andet end sig selv og egne behov? Jeg havde jo åbenbart ikke forstået det efter første ægteskab, så fik jeg en omgang mere.. Anden gang - tredive gang, stadig ikke meget klogere. Men fjerde gang da gik det op for mig hvad det var jeg skulle lære. 
Indpakningerne var forskellige, men indholdet rørt af samme surdej. 
Jeg bør jo egentlig takke hver enkelt for hver en læretid, det har været dyrtkøbt lærdom men jeg er stolt af mig selv i dag. 
Jeg havde ikke været hvor jeg er, med den erfaring jeg har og den forståelse for egne og andres handlinger, hvis jeg ikke havde været igennem netop mit liv. 

Og apropos liv 🥰
Jeg ser frem til at byde hende her velkommen til verden. Simones lille pige ❤️ 

En helt ny skæbne, gid hendes liv bliver fyldt med kærlighed og at hun altid ved hvor hun kan finde et par åbne arme ❤️

Og så sidst, inden vi må ud og nyde solen og åbne gårdhaven - 
Tillykke med fødselsdagen Timbo 🐕 ❤️




Ingen kommentarer:

Send en kommentar