lørdag den 23. maj 2020

Selvkærlighed boost

Jeg har forkælet mig selv i dag 😊 jeg er ikke god til at handle, og da slet ikke ting til mig selv, men jeg ønskede mig sådan et par headphones uden ledning. Det er irriterende at skulle bære rundt på mobilen bare for at høre mine elskede lydbøger.
Jeg går jo næsten altid i kjole eller nederdel og der er ingen lommer til mobilen = trådløst headsæt.


Der var mange at vælge imellem, men eftersom min mobil er en Huawei blev headsættet også Huawei og det fungerer perfekt 😄⭐👍

Men dagens forkælelse var ikke slut med det. Jeg ville også have nye sko 😍
Igen, det er ikke nemt at finde gode sko til brug til nederdel/kjole. Enten er de for sporty eller også for damede/fine.

Men se - Rieker skuffer ikke 😍


Jeg valgte hvide fordi min sommerjakke er hvid. Så nu er jeg godt gående 😄

Nu vil jeg bruge min lille køkkenmaskine, (endnu engang tak for den Letten) og røre et brød sammen. Når det så kommer i ovnen skal mit nye headsæt afprøves en tur i naturen med lillemanden 🐕

Jeg skal på venindebesøg senere, så manden må selv sørge for aftensmaden i dag. Men når jeg kommer hjem, ved jeg det er til åbne arme og en masse ventende kys og kram. Gud ske lov har vi begge brug for alenetid ❤️ og det er jo temmelig begrænset hvad han kan få i disse tider hvor jeg har hjemmearbejdsplads. Men I dag kan han nyde nogle timer, inden jeg kommer hjem 😘
Åh hvor jeg elsker mit liv, min mand, min familie og mine skønne skønne veninder 😍

1 kommentar:

  1. Det var da så lidt. Der er mange gode timer endnu i den køkkenmaskine.
    God weekend ❤

    SvarSlet