onsdag den 3. juni 2020

Du er sikkert træt af at høre det - men guder hvor er jeg lykkelig ❤️

Der er ikke noget at sige til det 😄 
Jeg har lært så meget og sender en tak til alle jeg har kendt som ikke har behandlet mig særlig pænt. Til Jer siger jeg TAK - for I har med Jeres totale mangel på respekt overfor mig som person givet mig særdeles brugbar viden om mig selv.
Jeg har taget ved lære og er i dag stærk og selvsikker og jeg kender mit værd. 


Jeg inspireres meget af Psykolog Mette Holm og hendes oppe-teori virker! 
Jeg mærkede det tydeligt her til morgen hvor en opgave umiddelbart gav mig tanken - åhh shit - men jeg lynhurtigt ændrede mine tanker og sagde højt - hold da op, sikke meget læring der ligger deri 😊 Jeg kunne praktisk talt mærke hvordan sindet ændrede vej. Fra at have været nedadgående og i modstand til opadgående og nysgerrig. 

I dag blev så også dagen hvor jeg fik en fast dato for mit skift fra jobservice til beskæftigelsesservice. 
Opkaldet kom sidst på dagen og min chef forklarede at han ikke vil af med mig, og min nye chef ville have min helst i går! Så de var enedes om d. 22 juni. "Men jeg vil have dig tilbage" - var så hans ord. "Jeg har sagt at du vil tilbage, og det skal være så hurtigt som muligt."
Han roste mig for mit arbejde, jeg gør et rigtig flot stykke arbejde fik jeg at vide ⭐ og jeg tog rosen ind og takkede oprigtigt. 
Hans ord var så "og det der med vikariat, behøver du vist ikke tænke så meget over" så jeg skal lære så meget som muligt, opdrage på de to mænd jeg får som kolleger, og så bare se at komme tilbage - hurtigst muligt 👍😄⭐ 

Jeg er lykkelig - og jeg er stolt af mig 👍💕


Ingen kommentarer:

Send en kommentar