søndag den 21. juni 2020

Solgt på bare 5 dage

Så er Jørgens hus solgt - og dermed har vi jo også købt nyt hus. 


Vi nyder livet, lidt i overhalingsbanen, for der er godt nok meget at se til. 

Jeg har også fået blomster og guf af mine nu tidligere kolleger, for i morgen mandag overgår jeg til den nye afdeling der skal være min arbejdsplads i det næste års tid. 


Tirsdag skal jeg over med hende her, for hun skal til svendeprøve og tænk, så er hun færdiguddannet frisør ❤️🌹


Jeg ønsker dig al mulig held og lykke min skat ❤️

Simon og Anne Chatrine er også ved afleveringen af deres opgaver til universitet alt imens hendes mave vokser og snart ikke kan rumme mere 😄 
Du skal være så velkommen til verden Sigrid 💕

Helene er den eneste der ikke kæmper med presset af eksamensfeber 👍🌹 
Dig ønsker jeg bare fred i sindet min skat ❤️ 

Nå jeg har ikke tid til at sidde her, har knækbrød der skal ud af ovnen 😄
God søndag til dig derude 👍🌹





Ingen kommentarer:

Send en kommentar