fredag den 7. januar 2011

En opdatering på Helenes tæppe.

Sikke et projekt jeg har kastet mig ud i ;-)) Først problemerne med at få printet samme størrelse ud på det dertil indkøbte papir - det er lidt af et projekt!
Når det slag så var vundet - hjernen over computeren! - kom det faktum at prineren som lige havde printet 96 sider ud, havde printet dem ud i en størrelse på 1 cm større end originalen. Fint nok ikke? Syntes jeg da var helt fint - indtil  jeg ved symaskinen havde problemer med at stofstykkerne var lige små nok.... Tjah, dem havde jeg jo skåret ud efter målene i bogen - INDEN jeg fik papiret hjem så jeg kunne printe ud!

Heldigvis var det kun nogle få der var for små, så der var ingen større skade sket - men noget har jeg da lært!!! Rækkefølgen af arbejdsgangen!.....!

Nu er jeg så endelig igang med syningen af stjernerne - har fået syet 2, hver har taget en dag og der skal ialt 28 til - tøsens fødselsdag er midt i marts - så mor her har travlt!


 Det er "Ohio" stjernen fra 50 Fabulous Paper Pieced Stars, hvor jeg har tilføjet de pink hjørner fra en af de   andre stjerner i bogen, da jeg ellers syntes den blev lige fersk nok! 

3 kommentarer:

  1. Hvor er de pæne,glæder mig til at se flere.Du er meget omhyggelig med dine arbejder.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se det færdig :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de dog kønne - det er spændende at se det færdigt :o)

    SvarSlet