torsdag den 27. januar 2011

Vesten er færdig og det går fremad med tæppet!

Den blå vest er færdig - det vil sige - det har den været i over en uge nu, men jeg har stadig ikke fået skyllet den op så jeg kan få taget et ordentligt billede ;-))

Vi har været på tur til Odense og besøge knægten og hans kæreste - skøn tur og vi måtte naturligvis lige forbi Stof og Stil, hvilket kostede lidt over 500,- nå pyt, udvalget her på Bornholm er mildest talt begrænset!

Jeg elsker mit syværelse, med min saglig mormors radio i vindueskarmen stående på P4 Bornholm og ellers inspiration hele vejen rundt om mig!



Det går stille og roligt fremad med tøsens tæppe, det tager tid, men er dejligt afstressende at lave (ikke fordi jeg overhovedet er typen der stresser!) men jeg får syet en masse gode tanker og ønsker med ind i tæppet.

Her er så de første 6 af ialt 15 firkanter, det skal nok blive præcis så tøset som hun ønsker!

3 kommentarer:

  1. Det er helt vildt flot dit arbejde!

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor ser det godt ud, nogle fantastisk smukke stjerner du har lavet, det bliver et rigtig smukt tøsetæppe.

    SvarSlet
  3. Jeg takker for Jeres ros. Jeg nyder det også rigtig meget, at se hver firkant i sin helhed og til sidst sy dem alle sammen til det færdige produkt - det er en gave vi har - at kreere noget smukt!

    SvarSlet