lørdag den 25. februar 2012

Bornholm fra sin smukke side....

Fridag - på en lørdag - er altså sagen!
Efter et skønt morgenbord, kørte vi en tur da jeg skulle have købt foer til mandens trøje.
Derfra måtte vi simpelthen den halve ø rundt.
Blæst og sol, sneen er tøet og se selv hvor smukt der var i Helligpeder.


Efter den skønne tur, som også gik igennem Almindingen, vores store skov midt på øen, og som samtidig er Danmarks tredie største skov og hvor der meget snart bliver udsat Bisonokser, gik turen hjemover til frokosten og håndarbejdet.
Jeg fik strikket det sidste ærme til mandens trøje, så nu mangler kun monterine og isyning af foer.

Jeg fik også strikket ribben færdig og monteret tøsens strømper, så er der fred i den lejr!

Nu vil jeg gå i seng, og lægge endnu en skøn skøn dag.... til mine minder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar