søndag den 5. februar 2012

I sne, står urt og busk i skjul...

der er så koldt derude....
heldigvis har jeg tilbragt dagen indendøre, med alle mine ynglingsbeskæftigelser ;-))

Først fik jeg syet Helenes pink tøsetæppe færdigt - jubii ;-)) Det er HELT færdigt - quiltet - og har fået mit "Charmetrolden" mærke påsyet.
Jeg havde bestemt mig for, at når det var færdigt, skulle mit næste projekt være, at få sat strikkemaskinen op, så jeg kunne komme igang med den.
Det startede jeg på engang over frokost og lige nu sidder jeg så og strikker ribben på sok nr 2 til manden min! Herligt at strikke på maskine igen. Jeg kunne absolut IKKE huske noget som helst, men alligevel kom det hurtigt til mig igen - godt hjulpet af min mors notater!
Tak for dem - og maskinerne - og alt det lækre garn!
Jeg vil garanteret vise en del strik frem i fremtiden, og nu er der jo virkelig pres på min fritid, da jeg er splittet mellen, mit nye EQ program, mit patchwork og nu også strikkemaskinen....
Nu må sneen gerne blive liggende en rum tid, for jeg tør da slet ikke tænke på at jeg også vil i haven ved forårets komme - for HVOR SKAL JEG FINDE TIDEN???????
Den omtalte strikkemaskine er en elektronisk Brother 965i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar