lørdag den 28. januar 2012

Nu leger jeg med EQ programmet!

Det er utroligt så meget det program kan... det tager bare tid og kreativitet at lege med!
Se feks her....


Det er den samme grund skabelon, men så forskellig i udtryk, bare grundet farvevalget. Personligt kan jeg jo absolut bedst lide den øverste, men den nederste er lavet efter farverne i vores sofahjørne, så det skulle jo nok være den, hvis jeg skal sy den....
Man kan få den skrevet ud med sågar stofforbrug i de forskellige farver, de enkelte mønsterdele separeret og nummereret, om det skal være til "alm" syning eller som Paper Piecing - jeg er vildt imponeret!
Jeg leger videre. Ha en go da!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fint mønster ,bliver sjovt at, se hvad du ellers kan finde på.

    SvarSlet
  2. Jeg syntes bestemt også at det øverste er flottest, og der skal da være en kontrast. Ellers kører det altsammen ud i et.

    SvarSlet