lørdag den 6. oktober 2012

Føler mig meget heldig!

Jeg har gået sygemeldt siden midt i maj, og har så nu mulighed for at komme i virksomhedspraktik i 13 uger.
Det er jo så spændende hvor man skal hen, det skal jo være relevant, men også noget jeg "kan holde til".

Jeg har så selv ønsket at komme til den garnforretning som jeg handler i, og lod også et ord falde til ejeren, at hvis jobvision henvendte sig omkring en praktik, var det mig det drejede sig om!

Jeg fik svar i går! Tillykke du skal starte i virksomhedspraktik i strikkeforretningen. Jubii :) Det er - og har altid været - mit største ønske, at arbejde med min hobby!

Jeg ved godt, det "bare" er praktik, men jeg vil forsøge at blive u-undværlig, og under alle omstændigheder, vil jeg NYDE den tid jeg får der!

Guder hvor jeg glæder mig :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er "syntes godt om" knappen????

    SvarSlet
  2. Tillykke med at du fik dit ønske opfyldt, måske er du en af de heldige som får tilbudt et job bagefter, jeg krydser fingre for det ;0)

    SvarSlet