søndag den 28. oktober 2012

Til når det er "Hundekoldt"

Jeg nyder tiden i min virksomhedspraktik. Jeg nyder at kunne hjælpe kunder der er "kørt fast" i strikketøjet, eller bare få nogle igang med et nyt projekt.

Når der er tid - ikke meget - men ind imellem, bruges tiden til at strikke til forretningen, så spildtid, er ikke brugt!
Herligt ;-)) Indtil videre har jeg strikket 4 engle som bare lige skal en tur i vaskemaskinen så de filter lidt, og monteres med vinger og glorier! Som "hjemmearbejde" har jeg strikket "strimler" som skal monteres på... tjah... det må du vente lidt endnu med at se! Surprice! ;-D

I weekenden trængte jeg til et lille arbejde, til at aflede mig lidt fra mandens sweather (og mit sjal som stadig ligger og brænder!) så det blev til denne lille ting til vinduet.


Så må vi håbe det giver inspiration til en hurtig lille sweather, til en heldig lille Chi hua hua pige eller dreng!
Karisma er et skønt Superwash behandlet uldgarn, strikkes på p. 3½ - 4.

Dejligt weekend arbejde. Nu vil jeg se et par afsnit Matador.
God søndag aften til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar