tirsdag den 14. maj 2019

Mors dag og fødselsdags-weekend

En kombi buket - Mors dag og fødselsdag
Jeg starter bagfra denne gang 😊 Jennifer kom til spisning på Jørgens fødselsdag, da hun ikke var hjemme i weekenden hvor der ellers var inviteret gæster - forklaring kommer!
Se lige hvad hun havde med til ham - ja faktisk os 💕 En smuk kombi buket fra mine 2 tøzer 💞

Grunden til hun ikke var hjemme i weekenden var at hun skulle til djævleøen og hente den her....
Alfa Romeo 1,6
Hendes far havde fundet bilen til hende og den ser rigtig godt ud og kører godt - tillykke med den min skat - kør forsigtigt 😇Vi var en del herhjemme der var lidt urolige over at hun skulle køre den nye bil hjem over Sverige alene, og for første gang ombord på færgen - men hun er sej er hun og det gik bare godt det hele 🙏

Weekenden gik som fortalt med fødselsdag. Rigtig hyggeligt. Lørdag gik vi en tur ind på torvet og hyggede med en lille fadøl på Gustav inden vi skulle hjem og igang med forberedelserne til aftenens gæstemiddag. Jeg havde min nye strikkede kjole på, den er bare så lækker blød og med super pasform. Det blev en rigtig hyggelig aften der ikke sluttede før henad kl 02!
Jeg har ingen billeder da vi glemte alt om at filme - vi var tilstede i nuet og nød livet 💖

Søndag var det mors dag og vi havde bestilt bord til os og mine forældre på Besøgscenteret ved Hammershus, der var nemlig korsang fra klokken 14. Desværre måtte mine forældre melde fra, men det må så bare blive en anden dag!
Vi tog afsted bare os 2 og havde igen en dejlig dag sammen 😍


Vi bestilte en tatarmad og en gang kyllingesalat. Det så virkelig smukt ud, men min kyllingesalat smagte hverken af fugl eller fisk og Jørgens tatar var også ret smagsfri, men udsigten og selskabet kunne vi bestemt ikke klage over 😍


På turen retur kørte vi  forbi mine forældre med en lille mors dags gave - vi havde rundet Brugsen i Tejn og købt forskellige sild til min mor. Hun elsker det, men køber det jo ikke selv eftersom min far ikke spiser sild - så DET skulle hun have, nu hvor hun ikke godt tåler blomster 🌷! Det blev også til en æske chokolade til dem til deling og en speciel øl til min far 🍺

Vi havde en del af stegen fra lørdage tilovers med diverse lækkert tilbehør så det blev indtaget til aften og så blev der ellers bare hygget med pc, billedredigering og lydbog/strikketøj - herlig aften. Hvordan det gik til ved jeg ikke, men klokken var igen et godt stykke over midnat inden vi fandt vej til sengene....?!

Mandag var fødselsdagen og den nød vi med tur rundt på øen, spisning i Svaneke på røgeriet og gåture i Almindingen. 

Så vil jeg slutte med et billede af min dejlige kæreste - fødselsdagsbarnet 💗

En livsnyder - som jeg nyder livet sammen med 💕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar