mandag den 27. maj 2019

Så var der lidt nyt igen :-)

Jeg har jo en forkærlighed for mine egne "kryddersnapse" og det har smittet min kæreste, så vi har tilsammen kreeret disse 3 vidundre - En på blomme, en på købte skovbær og en Honningsyp.
Jeg kan ikke lide honningsyp, men den Jørgen har lavet er ganske vidunderlig 💗så det kan han altså også! 💕


De har fået lov at stå i drivhuset og modnes og jeg skal love for at det har speedet modningsprocessen op - jeg tror de stod i 3 uger og så var de perfekte - efter min smag 😋 man kan sige de er - 

Også perfekt tekst til at beskrive min elskede Jørgen 💗
Tirsdagene er jo "mor/dattter dage" det vil sige så længe vi kan altså, for lige pludselig har mor her job og så er det slut med det. Så vi nyder tiden, den tid der går godt, kommer som bekendt ikke slet tilbage 😊 Denne tirsdag ville tøzen køre, hun er lige så tosset med at køre vil som sin mor og storesøster og det er godt hun får en masse erfaring.
Hun havde bestemt at vi skulle til Dueodde, spise softice og gå ned til stranden.
Det var som altid en rigtig skøndejlig dag - Tak for dig min skat 😘


Jeg har leget lidt med mit DesignaKnit og vil gerne strikke en trøje med min Luna ukulele, det kunne da være sjovt at have sådan een! Sådan ser mønsteret ud indtil videre

Luna High Tide ukulele med diverse akkord diagrammer og sommerfugle - lidt flippet må man godt være 😇
Jeg har en del garn, som jeg vælger udfra, den skal være lækker og varm, men jeg har endnu ikke bestemt om det skal være en jakke eller en frakke...
Ideen var, at den skulle være strikket og klar til at tage med til Sweden Rock hvor vi tager afsted om en uge, men det bliver det jo nok ikke.... Pyt med det!
Jeg strikker stadig på en kort jakke som faktisk bliver ret god, og det gør mig ingenting at jeg har noget andet og gå og "ideknuse" lidt på i mellemtiden 😃😃😃

Med tøzen på Café Kås og spise sandwich
I lørdags (25/5) skulle jeg til reunion med min gamle folkeskole klasse. Åh det var hyggeligt 💫
Vi skulle mødes kl 15, så jeg måtte lige en tur om Hasle stof med tøzen først, og på vejen retur kørte vi ind om Café Kås og hyggede med en sandwich. Jeg har erfaring for at jeg ikke skal drikke på tom mave, så noget skulle der ned inden skolefesten 😊😉
Der er rigtig hyggeligt på cafeen, den kan anbefales.

Klassen mødtes i bordtennishallen ved Knudsker klubhus og det var virkelig hyggeligt at se dem allesammen igen - tænk at det er 12 år siden sidst😮
Vi blev enige om at der kun skal gå 3 - 4 år denne gang, for så er det.... hold fast.... 40 år siden vi gik ud af 9. klasse..... 😵...umuligt....

Erik havde fået fat i en nøgle til hele skolen, så vi kunne gå og kigge hvor vi ønskede.
Det var hyggeligt og der kom godt gang i erindringerne da vi først sad i vores gamle klasseværelse og kort gennemgik vores liv hver især. Johnny stod for maden og den var virkelig god. Eva er veganer så han havde lavet speciel kost til hende og det var hun bestemt godt tilfreds med også. Julle skulle have været med valgbussen i Jylland men han tryllede (han er vel folketingsmedlem) og kunne derfor være med  - dejligt.
Vi savnede af pigerne - Lise, Trine og Anette som desværre var forhindrede og af drengene Henrik - og Anders naturligvis, men han var levende i vores samtaler 😊

Søndermarksskolens 9b anno 1982 - pr 2019
Det bedste ved det hele er faktisk at det er gået os alle rigtig godt, gode stillinger, velfungerende i samfundet. Det var en stolt Niels Johnsen der kunne kende os alle og var oprigtig glad for at deltage. Desværre var han smuttet inden vi fik taget os sammen til at tage et gruppebillede - han må med næste gang!

I går søndag hentede vi campingvognen så den kan blive klargjort til turen på onsdag til Sweden Rock, det var herligt at køre med den på krogen igen - det bliver en skøn tur vi skal på 💗

Her vil jeg slutte med et billede fra skoven - vi nyder hinanden uanset hvor vi er 💕
💗Allerhøjeste karat 💗



Ingen kommentarer:

Send en kommentar