fredag den 24. juli 2020

Ferie, ferie, ferie 😁

For at prĂžve noget nyt, gik turen til Sandvig camping i Ă„r. Det er en fantastisk plads og udsigten er fĂŠnomenal - fra stort set alle pladser.
Til trods for at vi kun bestilte pladsen tirsdag fþr weekenden hvor ferien startede fik vi en herlig plads, se selv 😁


Vi har en dejlig plads og nĂ„r det blĂŠser er vinden i vest, hvilket betyder vi ligger i lĂŠ - herligt 😁

Nu er JÞrgen og jeg jo meget forskellige nÄr det kommer til socialt behov - han er meget ekstrovert og jeg er temmelig introvert. Det er ikke noget problem, for vi giver den plads der skal til, hvilket vil sige at han fÄr den tid han behÞver til diverse oplevelser, og jeg fÄr dermed den tid til egen omsorg og rekreation.
Min fib flippede temmelig ud eftersom jeg satte forteltet op, med fars hjĂŠlp, sidste lĂžrdag - og det var jo alt for hĂ„rdt, men man er vel stĂŠdig. Op kom det, et herligt telt - oppusteligt 👍

Til gengĂŠld tog det mig 3 dage inden jeg overhovedet var menneske igen...
Igen kan jeg glĂŠde mig over at manden giver mig plads til rekreation, og tager alene afsted til diverse arrangementer đŸ‡©đŸ‡°đŸ‘ Hans storebror er herovre og bor i Klingegade, sĂ„ de to drenge fĂ„r tilbragt god tid sammen


Skor hygger sig ogsĂ„, han er den fĂždte campinghund. BehĂžver ikke have snor pĂ„, men det skal man jo... Men den lille tyveknĂŠgt stjal den lille pind jeg havde lagt under bordbenet sĂ„ bordet ikke vippede 😂😂😂



Tirsdag var vi en tur ved Salomons kapel, en flot tur, der nÊr havde slÄet mig halvt ihjel... jeg havde glemt at spÞrge fibben til rÄds. Men se lige her med stenformationer.


I gĂ„r var mor og far forbi til en kop kaffe, dejligt som altid. Det rykker jo i ens camping-gen bare at vĂŠre pĂ„ en campingplads, men vejret er jo ikke det bedste, hvilket gĂ„r ud over mors luft.. 

Om aftenen kom sypigerne forbi, I er sĂ„ integreret en del af mig, en herlig fĂžlelse 💕 Bitten havde glemt strikketĂžjet, men sĂ„ kunne vi beundre den grĂžnne trĂžje Letten har gang i til Asta. 
Jeg glĂŠder mig til pĂ„ mandag, hvor jeg igen bliver farmor. Anne Cathrine er sat til kejsersnit, sĂ„ vi kender datoen 😍👍 
Jennifer og Jonas er i Odense pĂ„ campingtur med det nye telt, og de fik lige en lille gave med til Sigrid, for jeg rejser derover til Simons fĂždselsdag, hvor de er kommet hjem og har fundet sig selv ❤️ 

JĂžrgen var ved at fĂ„ abstinenser, sĂ„ han mĂ„tte hente sin guitar - til glĂŠde for os alle tre ❤️ 




Helene arbejder en masse med sig selv, hun blev desvĂŠrre fyret - ligesom sĂ„ mange andre i denne tid. Men intet er sĂ„ slemt at det ikke er godt for noget, og nu hĂ„ber vi sĂ„ bare at hun kommer hurtigt ovenpĂ„ og finder noget som hun bliver rigtig glad for. 

Jeg er kommet godt igang med mit nye arbejde som er virkelig spĂŠndende. Jeg bruger en hel del tid pĂ„ diverse lydbĂžger m.m for at sĂŠtte mig ind i diverse diagnoser og psykologiske tilgange til diverse problematikker. Det er virkelig spĂŠndende og eftersom jeg tager udgangspunkt i mig selv, fĂ„r jeg ogsĂ„ nogle rigtig gode aha oplevelser. 
Eksempelvis har jeg fundet ud af hvad jeg gĂžr for IKKE at nyde - jeg har en skygge - en stor en - pĂ„ ikke at spilde tiden! Den selvsamme skygge gĂžr faktisk at jeg multitaske rigtig meget, for sĂ„ kan jeg jo nĂ„ det mere! 
DesvĂŠrre har det bare den effekt at jeg aldrig nyder at vĂŠre i det jeg laver, at jeg aldrig er rigtig tilstede, hvilket er frustrerende for mig selv og andre, men ikke mindst ogsĂ„ har den effekt at min hukommelse er dĂ„rlig. NĂ„r man ikke er rigtig tilstede og “er” i det, koncentrerer man sig jo heller ikke og dermed glemmer man nemt. Det skal ĂŠndres! SĂ„ nu skal jeg acceptere at det ikke er spild af tid kun at gĂžre Ă©n ting ad gangen, men at det er nĂŠrvĂŠrende! 
En anden ting jeg har lĂŠrt er at jeg skal lade vĂŠre med at fikse for andre - jeg kan ikke vĂŠre det bekendt nemlig. For jeg frarĂžver samtidig den anden muligheden for at fĂ„ en succes, eller at lĂŠre at tage ansvar for et eventuelt nederlag. Det skal ĂŠndres! SĂ„ nu skal jeg acceptere at stille spĂžrgsmĂ„l og lytte IKKE at komme med forslag og lĂžsninger! 

Jeg elsker mit liv nu - det har aldrig vĂŠret bedre - og jeg er fuld af tiltro til at det fortsĂŠtter med at blive bedre og bedre - dag for dag ❤️

Hilsen fra ferielandet đŸ‡©đŸ‡°

Ingen kommentarer:

Send en kommentar