mandag den 13. juli 2020

Ferien nærmer sig....

Jeg glæder mig - meget, for det er min første ferie siden jeg blev ansat for over et år siden.
Man optjener ikke ferie under uddannelsen, så den kommende uge er godt nok velkommen.

Jeg har lige sørget for at få campingvognen ud, så nu skal jeg bare reservere plads - og jeg tænker jeg ved hvor jeg vil hen. Jørgen skal spille med Cozy en del gange, og hans bror kommer til øen, så de to drenge skal have lov at hygge sammen, så Skor og jeg stikker af, så kan de komme forbi hvis det passer 😉😁

I søndags var vi igen på skovtur, det blev til Mortingevej - en herlig plads - og se min lykkelige mand ❤️ Jeg havde lavet omelet og taget med 👍




Tøzen og Jonas glæder sig jo - som man ser - og de tager teltet en tur i uge 30 til Fyn og skal hygge med den lille familie derovre.

Vi skal så lige ses onsdag aften for at sikre at de husker det hele 😁👍😉


Jeg tænker de har en masse at tale om 💕

Jeg/vi tager så turen til Fyn ved Simons fødselsdag, så er Anne Cathrine og Sigrid kommet hjem fra sygehuset, og de har lige fået tid til at finde sig selv som familie. Tænk jeg bliver farmor - igen ❤️
I går var deres 6 års bryllupsdag, som tiden dog løber... 😍❤️🇩🇰😁

Skots fætter Timbo har gået ny kurv, og sådan en skulle Skor også have.
Den er super blød og lækker - ja, se selv 🐕❤️👍


Ingen kommentarer:

Send en kommentar