fredag den 10. juli 2020

Mens vi venter

Livet bare fortsætter med at være pragtfuldt.
Mit nye arbejde er utrolig spændende og omfattende, derved får jeg rigtig brugt min viden fra uddannelsen og meget mere til.

Der er kommet fokus på boligspekulanter og dermed også Facility Management. Det var Berlingske der startede og nu ruller den igen med opfølgning fra Tidende og TV2.
Jeg er indblandet igen og det eneste der har været lidt besværligt er at jeg har al dokumentation opbevaret fordi huset blev sat til salg.
Spændende hvor meget modtryk der kommer fra boligspekulanterne 🙃
Personligt har jeg en vis indædt glæde hver gang personer der ikke har behandlet mig ordentligt, rammer en mur. Min tilgang med bare at læne mig tilbage og lade karma gøre sit - virker fint 😃

Vi er blevet ringet op af nuværende ejer af vores kommende hus, han tilbød at vi kunne komme forbi til en kop kaffe hvor han kunne forklare om huset 👍 Ja Tak 😁



Vi har været til bryllup, det andet allerede og vi skal til Jørgens søns bryllup i august.
Sikke inspireret man bliver 😉😃😁😃❤️

I går kom manden min igen hjem med blomst til mig, så betænksom ❤️


Så vil jeg ønske dig en dejlig weekend 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar