onsdag den 6. juni 2012

Drops trøjen færdig ,-))

Jeg har jo denne her i forvejen, men i andre farver og mindre...
Det har irriteret mig grænseløst at den "deler" sig foran og jeg går hele tiden og trækker den sammen omkring mig! Nok af det - nu har jeg strikket den 2 str større og den er stor nok  nu ;-)

Bemærk
venligst
det
smukke
Vikinge
smykke
der
holder
trøjen sammen!

Gave
fra
manden!







Jeg har faktisk haft trøjen liggende færdig i et par uger, og selvom det absolut er den trøje af alle dem jeg har strikket, der er mindst monteringsarbejde på, er det altså stadig et overkom!!!!!

Heldigvis var det sydag i går og Letten kom. Hun havde et nyt kjoleprojekt der skulle påbegyndes og derfor passede mit monteringsarbejde fint til ;-)) så kunne jeg nemlig have et øje med på hendes arbejde (hun syede nemlig også på min maskine og selvom hun er go, er maskinen stadig en anden end den hun er vant til!) og fik så monteret trøjen færdig - uden det føltes hverken som et overkom og/eller kedeligt og jupti!
Min trøje er færdig ;-))

Nu skal jeg så igang med mandens trøje, den glæder jeg mig til at strikke. Det er godt nok tykkere garn og dermed pinde, og allerede i ribben mærkes det i hænderne, men den tager den tid den gør og den skal nok blive et hit ;-)

Jeg har jo også et stort patchworkprojekt under opstart.....

2 kommentarer:

  1. Ja, det er en flot lækker trøje du fik færdig. Og tak for lån af symaskine og viden. Vi var ret effektive igår.

    SvarSlet
  2. Det er en meget smuk trøje i skønne farver og et dejligt smykke du har fået af manden.

    SvarSlet