onsdag den 13. juni 2012

Sidder i haven og nyder varmen :)

I går fik jeg syet en strud til manden, den har jeg så i dag fået håndsyet en pyntestikning på. Det ser ganske "rigtigt" ud!

Jeg ved ikke altid hvorfor og hvornår jeg har en mindre god dag, men det er så i dag, så jeg har sovet lidt og ellers bare taget den med ro. Lige nu sidder jeg i haven og vogter over hvalpen, for i aftes afværgede vi lige et angreb fra genboens kat.... Den ville have angrebet hvalpen, så det er slut for den at være i vores have! Fra nu af får den vand!

Solen skinner og hvalpen hygger og jeg strikker på mandens sweather, han er et sted på øen med en busfuld engelsktalende turister, som han giver en oplevelse med sin guidning. Glæder mig til at høre om hans tur rundt på vores smukke ø!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar