lørdag den 22. september 2012

Weekend og efterårsvejr!

Vi kørte en tur, ville ud og gå på toppen af øen, kom også ud af bilen og et stykke på vej - men så kom regnen! Ikke at vi har noget imod at stå og kisse misse under et stort træ i regnvejr, men hunden! Han syntes ikke det var hyggeligt, så vi skyndte os tilbage til bilen og hjemover!
Efteråret er startet, farverne begynder at ses her og der, og snart kan vi nyde efteråret i al sin pragt. Den smukkeste årstid :)
Også den hyggeligste, vil jeg lige pointere!
Selv sidder jeg i sofaen med en kop te og mit nyeste strikketøj indenfor rækkevidde. Der er brænde i brændeovnen og flammernes knitren og varmen... Så må det for min skyld gerne regne udenfor!


Som den opmærksomme læser nok kan se - måske allerede har opdaget, er farverne i mit sjal... Efterårets!

Jeg har, godt nok af nød da de "normale" pinde var udsolgt, denne gang strikket på "Knit Pro" pinde.
Jeg plejer at strikke på de almindelig grå pinde, tror på at de blanke giver mig hovedpine grundet genskin, og har altid gået meget langt udenom træ/bambus, men, men ,men... De her "Knit Pro" er altså slet ikke så ringe.
Man køber dem i samlesæt, pindene for sig og wiren for sig og så skal de drejes sammen. En gang følte jeg at det var drejet løs, men så var det bare at dreje dem ind igen - denne gang lidt mere stramt.
Det var nemt at sende manden ned efter en wire i 60 cm, og det var nemt at skifte fra 40 cm til 60, sååå...
Det er nok mine pinde i fremtiden!

Rigtig god weekend :)

1 kommentar: