lørdag den 5. januar 2019

2019 - fuld af skønne muligheder

Vi kom rigtig godt ind i det nye år. Hjemlig tosomhed i hinandens arme, er som vi gerne ønsker det og sådan blev det 💓

Jeg løb lige ind i tøzen inden hun skulle ud af døren, smukkerten 😍😍


Ja de smukke unge mennesker - hvor er det skønt at følge dem, omend på afstand 💕

1. Januar 2019 skulle vi da ud og køre, skulle se om øen stadig var sig selv, eller om der var hærget rundt omkring. Vi så et hus i den gamle bydel i Rønne havde fået en ordentlig gang skum.... Det er svineri og ødelægger malingen 😡ellers så vi nu ikke andet end et grønt affaldsstativ, som var blevet dekoreret i alle verdens farver! 

Da det blæste godt, måtte vi en tur ned om Helligpeder, hvor Jørgen skulle have billede af havet, og jeg skulle have billede af mit ynglingsmotiv - Jørgen 💗 


Det blev ikke til meget gåtur dernede, det var hunde koldt, så vi kørte videre til Svinemosen og gik der i stedet. Skor gider alligevel ikke gå så langt når det er så koldt. Vi måtte lige omkring Prins Henriks bænk, den bruger han jo aldrig mere...

Forelskede - åh ja... 💕

Her i formiddags havde Letten inviteret til brunch, lækkert med venindehygge og sikke hun kræser for os. 

Nu er vi alle ved at have nået "bedstemor"stadiet, så der er masser af gode ideer der skal vendes. Tænk sig, vi startede vores lille eksklusive "syklub" da vi havde ungerne små, og nu er mange af ungerne selv forældre.... Jo, I er de mest trofaste støtter gennem hele mit liv - Tak for Jer 💕

Og så må jeg vist hellere læse videre - der er jo en mundtlig eksamen der venter..... 📗📎📋📌


Ingen kommentarer:

Send en kommentar