lørdag den 19. januar 2019

Så kan jeg kalde mig Socialrådgiver - så skal jobbet bare findes!

Torsdag d. 17 januar 2019 blev jeg færdig som socialrådgiver med et gennemsnit på 8,6 - det er jeg bestemt tilfreds med. Den sidste tid har været temmelig hektisk og jeg takker hermed alle der har båret over med min stædighed omkring overholdelse af læsetid m.m.

Min tavle til eksamen så sådan ud!



Kæresten kom fræsende ind ad døren med en smuk buket blomster og så mange rosende ord at jeg kan tære på dem i lang tid 💕Tusind tak Jørgen, du beriger mit liv på SÅ mange måder 💞


Det er en underlig tom fornemmelse at jeg ikke skal læse mere, men guder hvor jeg dog glæder mig til at komme ud og få brugt noget af al den lærdom i praksis. Jeg ER altså mere praktiker end jeg er akademiker!!!!! Nå jeg skal nok finde en god stilling, det tvivler jeg slet ikke på!

Men indtil da, vil jeg nyde livet - uden lektier - med alt det andet skønne mit liv indeholder. fx.
en tur i Eccodalen med hund og barn 💞



Turen gik "direkte" hjemover, via Neksø...... så da vi ramte Arnager måtte vi lige en tur derom




Den ene vej var himlen i de gule nuancer og den anden vej var de rosa 😊 På det sidste billede er der også en masse fugle op imod månen 👍

Fredag formiddag blev tilbragt med en dejlig "gammel" veninde - tak for blomsterne Letten 💗


Nu håber jeg at finde noget af al min gamle kreativitet frem igen, så mon ikke der kommer en del billeder i den retning fremover?... Vi får se 😉

1 kommentar:

  1. Selv tak. Manglede da bare. Glæder mig til flere kreative indlæg fra din side.

    SvarSlet