søndag den 6. januar 2019

Årets første picnic tur

Søndagen er vores helt og holdent, og i dag stod på tur i svømmehallen  og derefter til Paradisbakkerne medbringende madkurv. Vi skulle lige finde en 7 master og den blev fundet på turen mod Majdalen
Skøn første søndag i 2019

Ny 7 master på Øen


Vi kørte efter en noget sparsom forklaring. Men vi kørte via Østermarie, Ibskervej og Oksemyrevej og ind og holde på P-Pladsen der. Via den asfalterede sti ind i skoven til den gule rute viser sig på højre hånd. Derind vel ca 100 meter og vupti - 7 Master!

Derfra gik turen omkring Arnager, for solnedgangen var helt fænomenal og det skulle jo foreviges! Jeg fik lige skudt et billede af kæresten i silhuet 💗

Om søndagen er det Jørgen der kræser om mig, så jeg blev smidt ud af køkkenet og ind på sofaen med mit strikketøj - åh stakkels mig 😁😇💓 og så tryllede manden i køkkenet. Ja jeg klager ikke!

Aftenen blev afsluttet med guitarspil i sofaen - åh hvor vi nyder livet 💕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar