lørdag den 25. december 2010

Glædelig jul - en jul der bliver husket!

Bornholm er totalt lukket, der har slet ikke været snerydning siden d. 23 dec sidst på eftermiddagen og vi har nu d. 25 - aften.

Det bliver en jul der lærer os alle hvad julen egentlig er.... I sådan en situation falder stress, julegaver og alt andet væk, og tilbage står kun det ene ønske - at være sammen med dem man har kær! Julens budskab i en nøddeskal :-)

Julen skulle have været sammen med mine 3 børn og 2 svigerbørn, men da min datter og svigersøn er indesneet på nordbornholm, måtte vi desværre undvære dem!
Gud ske lov har de det godt hjemme hos sig selv, med både mad og varme, sandelig heldigere end alle de mennesker der er strandet i Rønne hallerne og på kasernen og må tilbringe juleaften der.
De mennesker er i løbet af eftermiddagen i dag, forsøgt bragt til diverse havnebyer på øen som de skulle til - med både... Man tager vandvejen, da ingen andre veje er en mulighed - jeg har ALDRIG set så meget sne!

Men nu hygger jeg bare med disse her som Klaus har givet mig i julegave!
En mand der kender mine "behov" ;-))

2 kommentarer:

  1. Hej Lone
    Dejlige bøger du har fået, jeg har stjernebogen den har mange fine ting.

    SvarSlet
  2. Hej Jørli.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Ja stjernebogen er ganske vidunderlig - næsten umulig at vælge ud fra!!!

    Min datter bliver 20 til marts, og hun har ønsket "Ohio stjernen" som tæppe, så nu blev det hende der valgte mit næste projekt for mig ;-))

    SvarSlet