fredag den 3. december 2010

Ungernes julegaver!

Jeg KAN simpelthen ikke lade være...

Jeg har syet juletræstæpper til min søn og min store datter. Jeg tog et patchwork kursus i november sidate år, første kursus nogensinde og ...måske det sidste, da indehaveren af forretningen som gad gøre noget for patchworken på Bornholm, er død siden da!
Nå men stærkt inspireret af det tæppe jeg der fik startet på og senere har færdiggjort, måtte jeg sy nogle til mine unger også!
Da denne blog endnu er så ny, tør jeg lægge billeder op af tæpperne, da jeg ikke formoder at mine unger opdager denne blog, før efter jul!
Det oprindelige tæppe - mit - er det yderst til højre. Det er min søns i midten og min datters yderst til venstre. Det har været rigtig sjovt at lave de 2 sidste eftersom det er mine "egne" mønstre. Nu håber jeg bare de bliver rigtig glade for dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar