mandag den 13. december 2010

Strik til daglig - Patchwork i weekenden!

Jeg startede på nyt arbejde i mandags, og al min opmærksomhed og energi blev brugt på at lære alle de nye ting, så der var intet overskud af energi til fritiden.
Strik er jo "sidde i sofaen og hygge" arbejde, så det gik sidste uge på med og jeg er kommet et godt stykke derudaf på min vest.

Weekenden derimod, så blev der overskud til mit "hjertensbarn - Patchwork"


Se lige hvad posten kom med forleden ;-)) Jeg er ret så glad for Log cabin og jeg tænkte at de 3 sidste med de små billeder ville gøre sig godt som center"brikker".

Nu har jeg lavet 2 firkanter på 30 x 30 og min ide er at lave ialt 28 og så sy dem sammen til et tæppe til at have liggende over slagbænken i julemåneden. Det er et stort projekt, men jeg har jo et helt år at lave det færdigt i ;-))


Og ja, det er syet som paper piecing!

2 kommentarer: