tirsdag den 13. august 2013

Garn hjem fra Lithuania ;-)

I dag har været en rigtig øv-dag! Dem har jeg jo nogle af, det må jeg acceptere - men jeg ville godt nok gerne bytte dem væk!

Mit problem er især at min koncentration smutter, når jeg har smerter - og med DesignaKnit lige inde af døren, skulle min koncentration gerne være på max!!!!

Så i dag har jeg måttet opgive at få noget som helst til at synke ind, og bare "køre på rygraden" med "gamle" projekter :-(

Nå, men garnet er lækkert! Det er i 100 gr nøgler og her er for 540,-

 
 
Mine forældre har bestemt at male deres soveværelse. Det er min førstefødtes gamle værelse og tapetet har siddet der i nu 25 år! Se lige de skønne billeder min mor tog og sendte - inden det var for sent!




Så nu er værelset nymalet og disse billeder..... Ja lur mig, om ikke jeg laver billederne om i min DesignaKnit så de kan strikkes - og så står den på babytæppe til når knægten engang bliver far!

Tak for i dag - må i morgen blive bedre :-)

1 kommentar: