tirsdag den 6. august 2013

Kauni tørklæde og baby gamasher!

Jeg har et bestillingsarbejde til forretningen - gamasher til den lillepige kjole jeg strikkede forleden.
De har godt nok trukket tænder ud!!!!
Først gik det meget godt på en 3er rundpind, men så over på 4 pinde og det var træ..... Lone ER altså ikke god til andet end metalpinde, så det kørte ikke...
Men! Så fik jeg endelig byttet til metalpinde og vupti hvor det nu kører!
Se selv!

Mit Kauni tørklæde vokser også - nu er der snart ikke mere garn - og så bliver det jo ikke længere :-) men det har været et hyggeligt/dejligt projekt.

I går fandt jeg en Webshop der forhandler opskrifter til strikkemaskiner! Det måtte jeg lige have nogle hjem af, og afprøve - og afkode - for når mit Designaknit kommer hjem, er det jo mig der skal designe modeller og skrive opskrifter dertil - dog nok mest til håndstrik! Spændende! :-)
God dag til dig og dine!

1 kommentar:

  1. Du skulle prøve det der Magic Loop hvor du strikker begge ben på samme tid. Så blir det ikke så kedeligt at strikke to ens.
    Og vi tar da bare en tur til Garnfix efter mere Kauni til dig ;-)

    SvarSlet