torsdag den 8. august 2013

Ups... det går hurtigt på nettet.... ;-)

Jeg har strikket mit Kauni op! og tørklædet er altså ikke stort nok - ergo - jeg må have et nøgle endnu!!!

Faktisk skulle vi hygge i dag, ingen af os skulle på job - troede vi - men manden måtte alligevel afsted - dog kun til frokost!
Jeg er færdig med de stribede baby gamasher, og havde ikke mere Kauni, så jeg var vildt rastløs... Kunne jo ikke sætte mig til at se Horton, når jeg ikke havde et strikketøj!!!!

Så fandt jeg den bærbare frem og surfede lidt....
Fra en side på Facebook, var der en der lagde et link til en side med noget garn op - Lin/hør - det måtte jeg lige se! http://www.goodyarnshop.com/index/multicoloured/0-9

Ups..... Der røg lige 540,- men tænk dig.... 1,8 kg garn incl. forsendelse for 540,-?!?!?!?!?
Det MÅTTE jeg altså bare have!
Så nu bliver det spændende, det er jo netop fint til maskinstrik - og noget siger mig, at jeg kommer til at strikke en hel del på maskinen her i den nærmeste tid!!!! (Kom så hjem DesignaKnit)
Det her kunne jeg f.eks. slet ikke stå for - lilla og grøn sammen?! Min absolutte favorit ;-) Hvad det skal blive til... tjah nu ser vi hvor langt det rækker, men til noget helt specielt og lækkert!
 

Derefter fik jeg strikket begge ærmer til et trøje projekt jeg er igang med på maskinen, den bliver spændende ;-) strikket i 2 tråde. Den ene gennemgående er hvid bomuld/viscose - til ryggen er den iblandet en beige crepe, forstykket er med en pink bomuld, det ene ærme er med lysgrøn - og det andet med lys lilla bomuld/acryl ;-)

Og så var det frokosttid og manden kom hjem.

Her i eftermiddag har vi været i Garnfix og fik købt endnu et nøgle Kauni, så nu kan jeg bare stikke videre og få et skønt langt tørklæde!
Så nu har jeg set Horton - nu hvor jeg kan strikke samtidig!
Det strikkeri der.... Det er mere vanedannende end smøger :-D

1 kommentar:

  1. Jeg sagde jo du skulle have mere Kauni. Jeg kender dig.

    SvarSlet